Artists

Adam Lambert - Superpower: chords

18+
D
There’s something missing, and I’m pissed
And I got something to say (Oh, yeah)
All of the witches and the demons
Better get out my way (Ayy, ayy,yeah)

Well, I get back up when I fall
Rip the paint from the wall
When I win, I'ma run and take the money
You try to put me in a box
Make me something I’m not
Don’t give a fuck, 'cause I’m gonna take back

Chorus:
         D              F
My superpower, my superpower
       Am  D
My super, power.
         D              F
My superpower, my superpower
       Am  D
My super, power.

I know I'm not the only one
Who thinks this shit ain't okay (Oh, no)
You kick us down in the dirt
But we ain't goin' away (Ayy, ayy, yeah)

Well, I get back up when I fall
Rip the paint from the wall
When I win, I'ma run and take the money
You try to put me in a box
Make me something I’m not
Don’t give a fuck, 'cause I’m gonna take back

Chorus - x2

Don’t you wanna be?
Do you wanna be free?
Say, "Oh, oh, oh, oh-oh"
Don’t you wanna be?
Do you wanna be free?
Say, "Oh, oh, oh, oh-oh" (Freedom, yeah!)
Say, "Oh, oh, oh, oh-oh" (Freedom, yeah!)
(Freedom)
Say "Oh, oh, oh, oh-oh"
(Yeah!)

Chorus:
My super (Ooh) power
My superpower (Ooh)
My superpower (Ooh)
My super (Oh, ooh) power

Tonality

Reset

Font size

Reset

Chords fingerings

Am

Chord Am

D

Chord D

F

Chord F

Video